Domænehåndtering

Alt hvad I har brug for til en simpel, sikker og fleksibel håndtering af jeres domæne portefølje

Registrering
& Fornyelse

Hurtig og sikker registrering – simpel administration

Global dækning – alle eksisterende TLDer

Local presence service i 60+ lande – flest i branchen

Garanteret automatisk fornyelse

Flytning
& Konsolidering

Få et samlet overblik – minimér risici og omkostninger

Gratis flytning  – ingen skjulte omkostninger

Ingen involvering fra jeres side – I underskriver blot fuldmagt

 Gratis opdatering af WHOIS oplysninger 

Hjemtagning
& Overtagelse

Tag ejerskab over 3. parts domæner – og kontrol over jeres brand

Vind ret til et domæne via en klagesag

Køb domæne af 3. part – helt anonymt

Stå i kø til et registreret domæne via en backorder

Strategi
& Rådgivning

Gør porteføljen relevant
og beskyt jeres brand

 Personlig og dedikeret rådgiver

Ærlig, objektiv og proaktiv rådgivning

 Opfølgningsmøder med jeres rådgiver efter behov

Den sikre løsning

For de fleste virksomheder er deres online tilstedeværelse altafgørende – og i fremtiden bliver det kun endnu mere afgørende at sikre de bedste løsninger for domæner og brands, i forsøget på at optimere synlighed, sikkerhed og kontrol.

IP Dots tilbyder et fuldstændig skræddersyet service set-up tilpasset jeres unikke situation og behov.

Hos IP Dots er kunden altid i centrum. Vi har enorm fokus på service, rådgivning og proaktivitet, hvilket bl.a. betyder, at I aldrig  kommer til at vente længe på svar på jeres henvendelser. Vi sørger for at I altid er opdateret på de nyeste tiltag i industrien – så I kan udvise rettidig omhu og håndtere eventuelle muligheder og trusler i tide. Samtidig sikrer vores løbende strategiske rådgivning, at jeres domæneportefølje altid er relevant og tilfører værdi.

I vil uden tvivl mærke en øjeblikkelig forskel – også på bundlinien!

De fleste organisationer sparer et sted mellem 30 og 50% ved et skifte til IP Dots – nogle langt mere.

Vi tilbyder at lave et 100% uforpligtende tilbud på fornyelse af jeres eksisterende portefølje, så I kan se den konkrete besparelse, der ligger og venter på jer.

Gratis brandanalyse

Vi laver en gratis og uforpligtende analyse af jeres brand på eksisterende, og interessante, markeder, så I får et overblik over muligheder og trusler, i forhold til relevante domænenavne.

    Det gælder ikke om at have den største portefølje
    - men den mest relevante

    Porteføljeoptimering

    Vi hjælper jer med at gøre jeres portefølje så relevant som overhovedet muligt. Det gør vi ved at:

    Slette domænenavne, der ikke længere er relevante, så I ikke spilder jeres penge.

    Lukke eventuelle huller i porteføljen, så I har kontrol over jeres brand på alle relevante markeder.

    Sikre centraliseret og korrekt juridisk ejerskab samt opdaterede og strømlinede registreringsoplysninger (WHOIS).

    Sørge for relevante pegninger for alle jeres domænenavne, som giver jer øget synlighed - og fuld valuta for jeres investering.

    I kan tage det helt roligt!

    Der er ingen grund til bekymring. Vi flytter domæner hver eneste dag – også store og komplekse porteføljer. Vi har udarbejdet en fremgangsmåde, der fuldstændig eliminerer risici.

    Vi forstår, at I kan være bekymrede, når I sidder med ansvaret, men vi kan forsikre jer om, at vi er fokuserede gennem hele processen. Og vi har aldrig lagt et domæne ned.

    Vi analyserer jeres portefølje og skræddersyer en detaljeret plan for flytningen.

    Med en underskrevet fuldmagt kan vi helt undgå at involvere jer i projektet. Vi indhenter de relevante oplysninger, fx. zonefiler og authorization codes, hos jeres nuværende udbyder – og opsiger samtidig samarbejdet på jeres vegne.

    Vi tilbyder global dækning og local presence services i flere lande end andre udbydere. Derfor kan vi sikre alle relevante domænenavne – og nemt holde jeres portefølje samlet.

    Nemt, gratis og risikofrit

    Vores Spidskompetencer

    Vores afgørende spidskompetence er vores tætte og ærlig samarbejde med vores kunder. 
    Dette er også grunden til at vi stadig stolt kan sige, at ingen kunder endnu har valgt os fra.

    For at du nemmere kan få et overblik over mulighederne er det altid helt uforpligtende at tage kontakt til os og få et pristjek. 
    Så kan vi sammen danne os et overblik over, hvilke muligheder der måtte være og ikke mindst, hvordan vi løser opgaven bedst muligt.

    Spar op til 70%

    Vores kunder opnår en gennemsnitlig besparelse på 45%

    Korte svartider

    Vi garanterer hurtige svar på dine henvendelser – og du kan altid fange os på telefonen, hvis noget haster!

    Simpelt Interface

    Nem og effektiv administration af jeres domæner i vores brugervenlige portal.

    Mindre Arbejde

    Vi tilbyder full-service, hvor vi tager os af alle administrative og tekniske opgaver.