Domænehåndtering
Alt hvad I har brug for til en simpel, sikker og fleksibel håndtering af jeres domæne portefølje
Registrering
& Fornyelse
Hurtig og sikker registrering – simpel administration
✓ Global dækning – alle eksisterende TLDer
✓ Local presence service i 60+ lande – flest i branchen
✓ Garanteret automatisk fornyelse
Flytning
& Konsolidering
Få et samlet overblik – minimér risici og omkostninger
✓ Gratis flytning – ingen skjulte omkostninger
✓ Ingen involvering fra jeres side – I underskriver blot fuldmagt
✓ Gratis opdatering af WHOIS oplysninger
Hjemtagning
& Overtagelse
Tag ejerskab over 3. parts domæner – og kontrol over jeres brand
✓ Vind ret til et domæne via en klagesag
✓ Køb domæne af 3. part – helt anonymt
✓ Stå i kø til et registreret domæne via en backorder
Strategi
& Rådgivning
Gør porteføljen relevant
og beskyt jeres brand
✓ Personlig og dedikeret rådgiver
✓ Ærlig, objektiv og proaktiv rådgivning
✓ Opfølgningsmøder med jeres rådgiver efter behov
Den sikre løsning
For de fleste virksomheder er deres online tilstedeværelse altafgørende – og i fremtiden bliver det kun endnu mere afgørende at sikre de bedste løsninger for domæner og brands, i forsøget på at optimere synlighed, sikkerhed og kontrol.
IP Dots tilbyder et fuldstændig skræddersyet service set-up tilpasset jeres unikke situation og behov.
Hos IP Dots er kunden altid i centrum. Vi har enorm fokus på service, rådgivning og proaktivitet, hvilket bl.a. betyder, at I aldrig kommer til at vente længe på svar på jeres henvendelser. Vi sørger for at I altid er opdateret på de nyeste tiltag i industrien – så I kan udvise rettidig omhu og håndtere eventuelle muligheder og trusler i tide. Samtidig sikrer vores løbende strategiske rådgivning, at jeres domæneportefølje altid er relevant og tilfører værdi.
I vil uden tvivl mærke en øjeblikkelig forskel – også på bundlinien!
De fleste organisationer sparer et sted mellem 30 og 50% ved et skifte til IP Dots – nogle langt mere.
Vi tilbyder at lave et 100% uforpligtende tilbud på fornyelse af jeres eksisterende portefølje, så I kan se den konkrete besparelse, der ligger og venter på jer.
Gratis brandanalyse
Vi laver en gratis og uforpligtende analyse af jeres brand på eksisterende, og interessante, markeder, så I får et overblik over muligheder og trusler, i forhold til relevante domænenavne.
Det gælder ikke om at have den største portefølje
- men den mest relevante

Porteføljeoptimering
Vi hjælper jer med at gøre jeres portefølje så relevant som overhovedet muligt. Det gør vi ved at:
‣ Slette domænenavne, der ikke længere er relevante, så I ikke spilder jeres penge.
‣ Lukke eventuelle huller i porteføljen, så I har kontrol over jeres brand på alle relevante markeder.
‣ Sikre centraliseret og korrekt juridisk ejerskab samt opdaterede og strømlinede registreringsoplysninger (WHOIS).
‣ Sørge for relevante pegninger for alle jeres domænenavne, som giver jer øget synlighed - og fuld valuta for jeres investering.
I kan tage det helt roligt!
Der er ingen grund til bekymring. Vi flytter domæner hver eneste dag – også store og komplekse porteføljer. Vi har udarbejdet en fremgangsmåde, der fuldstændig eliminerer risici.
Vi forstår, at I kan være bekymrede, når I sidder med ansvaret, men vi kan forsikre jer om, at vi er fokuserede gennem hele processen. Og vi har aldrig lagt et domæne ned.
Vi analyserer jeres portefølje og skræddersyer en detaljeret plan for flytningen.
Med en underskrevet fuldmagt kan vi helt undgå at involvere jer i projektet. Vi indhenter de relevante oplysninger, fx. zonefiler og authorization codes, hos jeres nuværende udbyder – og opsiger samtidig samarbejdet på jeres vegne.
Vi tilbyder global dækning og local presence services i flere lande end andre udbydere. Derfor kan vi sikre alle relevante domænenavne – og nemt holde jeres portefølje samlet.
Nemt, gratis og risikofrit
- Ingen omkostninger - Det er helt gratis, at flytte jeres domæneportefølje til IP Dots.
- Intet arbejde - Vi tager os af alt det praktiske arbejde. I skal ikke selv bruge ressourcer eller tid på flytningen. I underskriver en fuldmagt, og vi tager os af resten.
- Tilfredshedsgaranti - hvis I ikke er 100% tilfredse efter de første 6 måneder, ophæver vi kontrakten og refunderer jeres penge!
Vores Spidskompetencer
Vores afgørende spidskompetence er vores tætte og ærlig samarbejde med vores kunder.
Dette er også grunden til at vi stadig stolt kan sige, at ingen kunder endnu har valgt os fra.
- Du sparer tid og omkostninger på administrativt arbejde. De fleste kunder sparer imellem 25-50% på deres budget, fordi vi levere konkurrencedygtige priser og et arbejde i høj kvalitet.
- Vi leverer individuel rådgivning og vejledning på baggrund af over 10 års brancheerfaring.
- Du får én direkte kontaktperson, som altid sidder med overblikket over din løsning
- Objektiv, ærlig og proaktiv rådgivning
- Du får direkte adgang til support 24 timer i døgnet.
- Et samarbejde som bliver 100% tilpasset dine behov og budget.
For at du nemmere kan få et overblik over mulighederne er det altid helt uforpligtende at tage kontakt til os og få et pristjek.
Så kan vi sammen danne os et overblik over, hvilke muligheder der måtte være og ikke mindst, hvordan vi løser opgaven bedst muligt.
Spar op til 70%
Vores kunder opnår en gennemsnitlig besparelse på 45%
Korte svartider
Vi garanterer hurtige svar på dine henvendelser – og du kan altid fange os på telefonen, hvis noget haster!
Simpelt Interface
Nem og effektiv administration af jeres domæner i vores brugervenlige portal.
Mindre Arbejde
Vi tilbyder full-service, hvor vi tager os af alle administrative og tekniske opgaver.